Vi kan sagtens levere din pakke på en anden adresse. Dette gælder både, hvis det er alle fremtidige leveringer eller bare en enkelt. Det kræver dog, at du enten selv retter din adresse eller kontakter os, så vi kan rette jeres leveringsadresse. Se herunder hvordan du selv retter din adresse:
Under din profiloversigt trykker du på knappen "Rette dine personlige oplysninger".
Herefter kommer du ind på siden, hvor du kan vælge, hvilke personlige oplysninger du ønsker at opdatere. Her trykker du på knappen "Faktureringsinformationer".
Til sidst kommer du ind på siden, hvor du kan opdatere dine personlige oplysninger samt faktureringsadresse.
Her er det vigtigt, at knappen "Brug som leveringsadresse for alle medlemskaber" er afkrydset, så vi sikrer os, at både faktureringsadressen og leveringsadressen opdateres. Til sidst trykker du på knappen "Gem ændringer", og de fremtidige medlemspakker vil fremover sendes hertil indtil, at adressen eventuelt opdateres på ny.
Du kan ringe til os på +45 52 22 95 96 eller via mail her, såfremt du måtte have brug for hjælp til dette.